2015. november 2., hétfő

Azt hiszed képtelenség 12 órát dolgozni egy nap? Hidd el, lehet!

Mester!

Elkezdtem dolgozni végre a Care Home-ban. Túl vagyok két 12 órás műszakon, és egy 45 perces sétán hazáig... mindig ez lesz, ha 8-ig dolgozom, mert nincs buszom. De nem baj, kell az edzés.
A Care Home-ban és a környékén burjánzik a pozitív energia és a szeretet. Ezek az idős emberek (85+) nem érzik magukat áldozatnak a sorsuk miatt. Mosolyognak, beszélgetnek, és jó angolokhoz híven uraknak és úrnőknek érzik magukat, mi pedig azért vagyunk, hogy az ő jólétüket szolgáljuk. Cserébe sok-sok szeretetet kapunk. Van két nehezebb eset, velük még nem találkoztam, mert még nincs elég tapasztalatom.

A first aid training katasztrófa volt. Mert... ugye fel kell ismernünk a szívrohamot... és videókat nézegettünk szívrohamról. Igazi, megtörtént eseteket... Lezsibbadtam... szó szerint. Amikor megkérdezték tőlem, hogy jól vagyok-e, csak nevettem... hála istennek nem lett pánikrohamom.

Találkoztam az egyik lakó fiával. Olyan 60 körüli, fiatalos pasas. Amikor azt kérdezte, hogy nem hiányzik-e a finom magyar konyha (és ahogy mosolygott, melegen és őszinte kedvességgel) majdnem elsírtam magam. És mint utólag megtudtam, az a család tényleg nagyon kedves, nem csak úgy tesznek, mintha azok lennének. Nem láttam még ilyet, vagy csak nagyon régen, vagy nem vettem észre eddig, hogy valakiből így áradjon a szeretet. A szívcsakrája olyan nyitott lehet, hogy azt, aki nem készül fel, leteríti a szeretet. Elmeséltem A Harcosnak. Szerinte ő (egyébként John) egy angyal. Lehet...

Arra még nem jöttem rá, mi hozott ide, de azok, akikkel eddig beszélgettem, mind egyetértenek abban, hogy oka van neki, hogy valamire ilyen régóta vágyjak. Idővel kiderül. Azt hiszem, az írás lehet az oka... ezt érzem...mindegy. Kiderül.

A férfiak. Itt a jóképű férfiak mellett, ha hiszed, ha nem, gyönyörű lányok sétálnak az utcán, akikből sugárzik a nőiség. Ők mind egytől egyik plus size kategória. Itt is el vannak kelve a "jó pasik". Most valahogy nem érzem, hogy szükségem lenne férfira. Néha azért jó lenne egy ölelés, és a szex az hiányzik, igen, de nem érzek késztetést arra, hogy ismerkedjek. Apropó... A Sziklaember néhány hónap múlva megnősül. Titkolja. Senki sem tud róla, és is csak azért, mert az Ikerlány elkotyogta. Állítólag hirtelen jött döntés volt. Az eljegyzés megvolt tavaly, de csak pár hete döntötték el, hogy össze is házasodnak... állítólag...

Ölellek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése