2015. november 28., szombat

Születésnap

Mester,

Ma van a születésnapom. Ma reggel arra ébredtem, hogy ez biztosan egy szomorú nap lesz, távol a családtól, a barátoktól, ajándék és torta nélkül... magányosan. De ma igazi csoda történt. Mindenkinek eszébe jutottam, még annak is, akire nem is számítottam. Anya felköszöntött. Az utóbbi években mindig késve írt nekem, de ma... ma eszébe jutottam. Írt "Álmaim hercege" is, amitől egész nap vigyorogtam. Aztán valamikor dél körül libasorban jöttek a kollégák, mert egy futár csomagot hozott nekem. Egy dobozt, benne igazi meglepetéssel. Remegett a kezem, amikor kibontottam, mert tényleg fogalmam sem volt, ki küldhette. Először azt hittem, hogy vicc az egész. A dobozban egy csokor virág lapult, lufival és köszöntő kártyával. A barátaim külték Magyarországról. Lilla és Gábor. Annyira meghatódtam, hogy könnybe lábadt a szemem. Pityeregtem, bizony. És feltöltődtem energiával. Persze utána mindenki megtudta, hogy születésnapom van, sorba jöttek felköszönteni és pusziszkodni. Még az idősek is. Annyira csodás volt ez a nap. Életem egyik legszebb ajándékát kaptam. Életem egyik legcsodásabb születésnapja volt a mai. Távol a családtól, a barátoktól. De ma igazi csoda történt. Ajándékot is kaptam, és hosszú hetek óta most először éreztem azt, hogy nem vagyok egyedül. Bárhova sodorjon is az élet, én már sosem leszek egyedül. És ez a felismerés egy csoda. Az Univerzum ajándéka.

A hab a tortán pedig egy levél volt. Vastag barna borítékban. Skóciából. Benne pedig az új, még ismeretlen. Életem könyvének következő fejezete.

Ölellek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése