2015. december 7., hétfő

Amikor "kispöcs" megszólal és azt hiszi, vicces

Mester,

Ezt muszáj leírnom, nem bírom ki. Eszembe jutott a sztori, ne kérdezd, mikor és hogyan. Akkor történt, amikor otthon voltam és elmentünk fagyizni a Szőke lánnyal. 

Hogyan kell földbe döngölni az egót egyetlen mondattal? 

Állunk a barátnőmmel a Westend egyik fagyizója előtt, ahol egy kifejezetten helyes, jó megjelenésű faszi kóstolgatja a fagyikat és flörtöl a kislánnyal, aki pironkodva adogatja neki az adagokat kiskanállal. A faszi kóstol, cinikus megjegyzésekkel "szarozza le" a terméket. Felem fordul, mosolyog, beszélgetést kezdeményez, modora lehengerlő, de összezavar azzal, ahogy a fagyikról beszel, kb az az érzésem, hogy el akar bátortalanítani. 
Majd kiböki, hogy a hely az övé, és elkezdi fényezni magát és a helyet, majd egy ilyet szól: "Kérhettek barmit erről a helyről, dekorációs virágot, stukkót, fagyit, sütit ingyen..." én vigyorgok, azt se tudom, hogy összepisiljem magam vagy inkább a nyakába ugorjak... de ő ekkor így folytatja: "Odaadok mindent, ami kell... neki (mutat a barátnőmre), neked nem (mutat rám)..." 
Szerinted? A barátnőm olyan megvetően nézett rá, nekem pedig rosszul esett és csalódott tekintettel reagáltam. Ő is hamar rájött, hogy ez egy rossz beszólás volt és el is oldalgott hamar...

Szerintem kicsi a pöcse... és így kompenzál. 

Rosszul esett. Tudom én, hogy nem tetszhetek mindenkinek, de azért, hogy az Univerzum ezt ilyen nyíltan az arcomba vágja, az azért faj. Sebaj... "elesni, koronát igazítani, tovább menni..." - tartja a mondás... 

Csak el akartam mesélni!

Ölellek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése